למה מה שאני רוצה לא קורה

שלחי לחברה

מה שאת רוצה כן קורה!!!

מישהי שאלה אותי איך זה שהיא לא מוצאת דירה.
ודווקא אחת התלמידות שלי, למרות מצבו של שוק הדירות בתל-אביב, ובניגוד לכל הסיכויים, מצאה תוך חודש וחצי דירה משובחת במקום מעולה ובזול!!!
הכיצד?
לאותה בחורה שלא הבינה למה היא לא מוצאת עניתי –
שאולי אני טועה, כמובן, אבל נראה לי שתמיד, לעולם, אנחנו מקבלים בדיוק את מה שאנחנו רוצים.
אמה מה?
 

מה שקורה זה מה שאת רוצה באמת

מה שיש לנו זה מה שקיבלנו, ומה שקיבלנו זה מה שרצינו באמת. רק שלפעמים אנחנו לא מודעים למה שאנחנו רוצים באמת, ואז נדמה לנו שלא קיבלנו את מה שאנחנו רוצים.
(לפעמים אנחנו מקבלים משהו שהוא אולי איום, אך יש לו את הפוטנציאל המקסימלי לעזור לנו לצמוח ברמה הרוחנית, אבל זה כבר סיפור אחר, ועל זה לא עכשיו...)
כלומר –
 

מודעות עצמית למה שבאמת רוצים

לפעמים אנחנו לא ממש רוצים משהו, לפעמים אנחנו יותר פוחדים מאשר רוצים, לפעמים אנחנו לא סגורים על עצמינו, ונמצאים עדיין בשלב הספק, ואז כאילו אנחנו משתדלים ועובדים – וזה לא קורה.  
למשל, אם מחפשים דירה ולא מוצאים – אולי זה משום שעדיין פוחדים לעבור לגור יחד? או משום שלא באמת רוצים לעזוב את הדירה הישנה, את השכנים, את בעל הבית המוכר או את השכונה? או אולי המקום שאליו אנחנו מתכננים לעבור לא באמת טוב עבורינו?
ואז, לכאורה, 'לא מוצאים' את מה ש'רוצים'.
 

פיתוח מודעות עצמית כדי שמה שבאמת רוצים באמת יקרה

לכן, אם מה שאת רוצה לא קורה, הכי כדאי לך אולי זה להשתמש במודעות העצמית שלך כדי להעלות לרמה המודעת את מה שכרגע עדיין אינך מודעת אליו, כך שמה שאת רוצה ברמה המודעת יהפוך למה שאת באמת רוצה ברמה הלא מודעת – ולמה שבסופו של דבר יתגשם. המאמר הזה יעזור לך לפתח מודעות עצמית.
 
להבא, כשמה שאנחנו רוצים לא קורה, אולי עדיף לשאול את עצמנו –
למה אני לא רוצה שזה יקרה?
למה אני רוצה שזה לא יקרה?
מה אני מרוויחה מלהשאר איפה שאני עכשיו?
ממה אני פוחדת?
 
ואז לראות איך זה קורה...
 
בהצלחה (:
© מיכל רון, אוקטובר 2007

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8