סרטים מעוררי השראה עם לינקים - לצפיה ישירה חינם

שלחי לחברה

הדרך הכי טובה לראות סרטים מומלצים ומעוררי השראה

אם את רוצה להפיק את מקסימום הכייף מהסרט – גם אם זה סרט חינם, וגם אם את צופה בו בצפייה ישירה מהנט, תחשבי על הסרט בתור דייט!
תבדקי מתי יש לך את הזמן לשבת ולראות את הסרט.
אפשר, כמובן, גם בספונטני, או כשמבואסים ומחפשים השראה,
אבל אולי אפילו יותר כדאי לך לתכנן מראש, פעם בשבועיים ביום שבת אחהצ, לדוגמא, זמן מיוחד לצפיה בסרטים מעוררי השראה, בנושא שמעניין אותך – אהבה, כסף, הצלחה, או כל נושא אחר, ותחשבי על זה בתור קורס הגשמה עצמית (:
תראי עם מי בא לך לראות את הסרט (: בטח לא עם השכנה מלמטה שמחרבת כל סיבה למסיבה... ): וגם בטח לא עם הידיד החפרן.
תכיני פופ קורן – הנה לינק למתכון פשוט וכייפי, ולדרך!
 

סרטים מעוררי השראה לילדים – לצפיה ישירה חינם

אני מתחילה בסרטים מעוררי השראה לילדים משום שכל המאמר הזה נכתב לאחר שראיתי אתמול עם אלעד את הסרט הדרקון הראשון שלי / How to Tame Your Dragon. הבטחתי לחפש לו סרט עם דרקון, והיה כזה כייף!
קצת קשה למצוא את הסרט הראשון בסדרה, אבל הנה הלינק, ובלינק הזה יש עוד כמה קישורים ליוטיוב, ויש גם סדרי המשך – הדרקון הראשון שלי 2, והדרקון הראשון שלי 3.
 

סרטים מומלצים על אנשים מעוררי השראה

בדרך כלל כשאנחנו רואים סרט על אנשים שהתגברו על מכשולים ועל פחדים – והצליחו להביא תועלת לעצמם ולאחרים, הדבר מעורר אותנו השראה.
1. הסרט גנדי כשמלאו למהטמה גנדי 70 שנים אלברט איינשטיין אמר עליו: 'בדורות שיבואו אנשים לא יאמינו שאדם כזה, בשר ודם, אכן התהלך על האדמה הזו'. ואכן, סיפור חייו של מהטמה גנדי, שהקים את הדמוקרטיה הגדולה בעולם – הודו, או אחד הסרטים הכי מעוררי השראה שיש. סרט של 3 שעות – כדאי לפנות זמן מראש. הלינק לסרט גנדי לצפיה ישירה חינם
גנדהי – איינשטיין / הציטוט שלו. המנהיג הכי מדהים שהיה לנו בעולם בעת החדשה
2. הסרט נאום המלך –  על חייו של ג'ורג' החמישי, שעל שמו קרוי רחוב המלך ג'ורג' (קינג ג'ורג'). מאוד מומלץ, בעיקר לאנשים עם חרדה חברתית...  הנה הלינק לצפיה ישירה בסרט.
3. הסרט סלמה מספר את סיפור מאבקם של השחורים בארהב לשוויון זכויות, בהנהגתו של מרטין לותר קינג, תוך אזכור דמויות בולטות נוספות שתרמו למאבק, כמו מלקולם X ואחרים. זהירות: הרבה אלימות וקטשופ, וטוני גם כעס שלא אוזכרה בכלל תרומתם של היהודים בארהב למאבק, ועדיין – סרט ממש שווה ומעורר השראה. הנה הלינק לצפיה ישירה חינם.
4. אחרי 40 שנים בכלא הסיני הסרט For the Benefit of All Beings על המורה הטיבטי גרצ'ן רינפוצ'ה.
זה הלינק לפרומו ביוטיוב,
וזה הלינק לצפיה חינם בסרט המלא.
 

סרטי פילוסופיה ורוחניות לצפיה ישירה חינם

הסרט הרוחני הגדול מכולם הוא ללא ספק בליפ / What the Bleep Do We Know  , שמשלב ביד אמן בין פיזיקת קוונטים למיסטיקה בדרך שכל אחד יכול להבין, וגם להרוויח כמה תובנות מעוררות השראה לחיים – דברים שניתן ליישם בחיי היומיום מיד כשנגמר הסרט (: הנה הלינק, כולל הלינק לסרט ההמשך Down the Rabbit Hall.
 

סיכום: השראה לחיים מסרטים

לא תמיד כייף, זה ברור. אבל בימים שאת לבד בבית, אולי משעמם לך, אולי את אפילו בדיכאון – דווקא בימים האלה את יכולה להשתמש כדי לעשות את הקפיצה הבאה בדרך הרוחנית שלך.
סרטים מעוררי השראה זה כייף, לראות סרט זה קל, ויחסית לקורס מדיטציה או לתהליך בפסיכותרפיה זה קצר. לכן אני ככ ממליצה על הסרטים האלה – לא רק לתלמידים שלי, אלא גם לך.
אם יש לך סרטים נוספים להמליץ עליהם – אשמח אם תשלחי לי,
ולא לשכוח את הפופ קורן (:
 
אם אהבת את הסרטים המומלצים – אשמח אם תשתפי את המאמר.
 
רוצה להמשיך ולהתעדכן? או לקבל את המדריך להשראה? אני זמינה בלינק הזה
©מיכל רון, ינואר 2017 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8