למה אסור לשקר: איך לשלוט בתת מודע עי דמיון מודרך

שלחי לחברה

לשלוט בתת מודע = להצליח בחיים

למה את רוצה לשלוט בתת מודע שלך?
כי את רוצה כסף? אהבה? הצלחה?
אם תצליחי להשתמש בדמיון מודרך כדי לשלוט בתת מודע שלך תצליחי להשיג את כל אלה.
ואיך מתחילים? פשוט, מפסיקים לשקר.
למה? כי אחרת שום דבר לא הולך!!!
 

למה אסור לשקר 

את אולי חושבת שמותר לשקר, שזה לא חטא ככ גדול, אבל האמת היא שהתת מודע שלך הרבה יותר חכם ממך. התת מודע שלנו יודע הרבה יותר מאתנו, גם אם תכופות נוח לנו לחשוב שזה לא ככה. למעשה, התת מודע שלנו מחובר ישירות לנשמה שלנו ולה', ולכן הוא יודע הכל.
כשאנחנו מדברים עם אנשים אחרים, אנחנו מדברים גם עם עצמנו ועם התת מודע שלנו - עם מי שבאמת מנהל את החיים שלנו.
כשאנחנו משקרים אנחנו בעצם אומרים לתת המודע שלנו להפסיק לשים לב למה שאנחנו אומרים, כי גם אנחנו וגם הוא יודעים שזו לא האמת, ולכן זה גם לא חשוב.
כשאנחנו משקרים התת מודע שלנו מפסיק לשים לב למה שאנחנו אומרים. בצורה זו השקר מנתק בין המודעות שלנו לתת מודע שלנו, ומונע מאתנו לשלוט בתת מודע שלנו.
 

איך לשלוט בתת-מודע

מנגנון ההפעלה של התת מודע הוא מאוד פשוט. תת המודע הוא מאוד חכם אבל לא מתוחכם ולא מסובך. לכן גם אנשים שהם פחות אינטליגנטים יכולים תכופות להצליח הרבה יותר מאנשים שלכאורה הם הרבה יותר אינטליגנטים – כי אנשים ישרים יודעים איך לשלוט בתת מודע שלהם.
אם תת המודע שלך קולט שאת משקרת, שמה שאת אומרת זה 'לא על באמת', הוא מייד מפסיק ליישם את מה שאת אומרת ואת מה שאת מבקשת – גם כשאת מבקשת בן זוג, גם כשאת מבקשת ילדים, גם כשאת מבקשת כסף, גם כשאת מבקשת שיהיה לך טוב.
אם את קובעת עם חברה בשעה 9 ויודעת שבחיים לא תגיעי בזמן – את משקרת במודע. תת המודע שלך יודע שאין אפילו מה לנסות להעיר אותך בשעה 8, ובאותה המידה הוא גם לא יעיר אותך לשים לב כשהאהבה הגדולה של החיים שלך נכנסת לחדר, כשההזדמנות לעבוד בעבודה שבה תרוויחי יותר מגיעה, או כשמגיע הזמן לשים לב למה שקורה ולחסוך לעצמך צרות.
אם תמשיכי לשקר לעצמך ולאחרים, התת מודע שלך פשוט יפסיק להתייחס למה שאת אומרת שאת רוצה, כי הוא יחשוב שגם אז את משקרת, שמדובר בבזבוז חסר סיכוי וחסר תועלת של תשומת לב ומאמץ.
 

מה מפריע לך לשלוט בתת מודע ואיך לשנות את זה עי דמיון מודרך

הסיבה שהשקרים מפריעים לך לשלוט בתת מודע היא שכשאת משקרת את גם משדרת לעצמך תכופות מסר תת מודע של –
·                    אולי אני לא באמת יכולה;
·                    אולי לא באמת מותר לי;
·                    אולי לא באמת אפשר;
·                    אולי לא מגיע לי, וכד'.
אם את רוצה לשלוט בתת מודע שלך את צריכה לשדר לו מסר חד משמעי של "אני הולכת על זה, ואעשה הכל כדי שזה יקרה, גם אם קיים הסיכוי שלא אצליח". כדי לעשות את זה לא מספיק שתפסיקי לשקר, אלא כדאי לך להשתמש בדמיון מודרך.
אם תשתמשי בדמיון מודרך התת מודע שלך יתכוונן על מה שאת רוצה ויעזור לך להגשים את זה – גם אם מדובר בנס.
 

איך להשתמש בדמיון מודרך כדי לשלוט על התת-מודע

אם את רוצה לשלוט בתת מודע שלך את צריכה להפסיק לשקר.
את צריכה להבין שתת המודע שלך לא מבין חוכמות.
כשהיחסים בינך לבין עצמך, בינך לאחרים ובינך לתת המודע שלך מבוססים על יושרה מוחלטת את תוכלי פשוט להודות בינך לבין עצמך במה שאת רוצה.
בשלב הזה את נכנסת לתהליך של דמיון מודרך – ורואה בעיני רוחך את מה שאת רוצה. את עושה דמיון מודרך כדי להגשים את הדברים שאת רוצה שתת המודע שלך יעזור לך להגשים – וזה מה שנקרא לשלוט בתת מודע. כשאת מכוונת את תת המודע שלך לאן שאת רוצה בעזרת דמיון מודרך, במקום שתת המודע שלך יכוון את החיים שלך למקומות שלא טוב לך בהם.
בעזרת יושרה ודמיון מודרך את פשוט תגידי לתת מודע שלך: "תשמע, אני מתכוונת למה שאני אומרת, אני רוצה את זה, ותעזור לי בבקשה להוציא את זה לפועל! אם זה מה שאני רוצה, סימן שאני מסוגלת לכך, וכל עזרה תתקבל בברכה!"
ואז יישאר לך רק לשבת ולראות את הנסים מתחוללים בחייך (:
 
שיהיה בהצלחה, ואם יש לך עוד שאלות – תמיד מוזמנת לפנות אלי דרך הלינק הזה
© מיכל רון, אוקטובר 2007 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8